Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou
Novák, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název Marketingový mix plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou Cíle Cílem této bakalářské práce je identifikovat největší negativní mezery vycházející z metody SERVQUAL v poskytovaných službách plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou. Metody K získání potřebných informací byl využit kvantitativní průzkum, konkrétně písemné dotazování prostřednictvím SERVQUAL dotazníku, který byl distribuován na pokladně plaveckého bazénu. Tento dotazník porovnává a zkoumá očekávanou kvalitu služeb v daném podniku, jakou si zákazník představuje a skutečně vnímanou kvalitu poskytovaných služeb. Výsledky Na základě dotazníkového šetření s použitím metody SERVQUAL byly identifikovány největší negativní naměřené mezery. Mezi ně patří zejména: adekvátní teplota vody (-1,099), moderně vybavený areál (-0,983), informovanost zákazníků (-0,869) a vhodná otevírací doba (-0,804). Klíčová slova dotazníkové šetření, metoda SERVQUAL, služby, kvalita, zákazník
Marketingový mix plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou
Novák, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název Marketingový mix plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou Cíle Cílem této bakalářské práce bylo pomocí získaných pokladů z dotazníkového šetření navrhnout úpravy a lepší řešení pro zkvalitnění poskytovaných služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků v plaveckém bazénu v Kralupech nad Vltavou. Metody K získání potřebných informací byl využit kvantitativní průzkum, konkrétně písemné dotazování prostřednictvím SERVQUAL dotazníku, který byl distribuován na pokladně plaveckého bazénu. Tento dotazník porovnává a zkoumá očekávanou kvalitu služeb v daném podniku, jakou si zákazník představuje a skutečně vnímanou kvalitu poskytovaných služeb. Výsledky Průzkum spokojenosti zákazníků se službami v plaveckém bazénu v Kralupech nad Vltavou jasně ukázal, že jsou klienti s většinou poskytovaných služeb nespokojeni. Pokud chce tedy plavecký bazén dosáhnout naprosté spokojenosti zákazníků, je potřeba všechny zkoumané oblasti vylepšit. K vylepšení a zvýšení úrovně poskytovaných služeb by mohla sloužit doporučení, která jsou uvedena na konci této bakalářské práce. Klíčová slova dotazníkové šetření, metoda SERVQUAL, služby, kvalita, zákazník
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
Nguyenová, Dieu Linh ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka v konkrétní firmě. K měření bude využita metoda SERVQUAL pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část popisuje klíčové pojmy: zákazník, spokojenosti zákazníka, očekávání, kvalita služeb a metody k měření kvality služeb. V praktické část jsou analyzovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření. Po interpretaci výsledků jsou navržena doporučení pro zlepšení kvality v daném podniku.
Řízení služeb ve vybraném podniku
MATĚJŮ, Hana
Diplomová práce je zaměřena na řízení služeb v penzionu Na louži. Hlavním cílem je analýza tržních podmínek penzionu Na louži v lokalitě Český Krumlov. Teoretická část je zaměřena na popis služeb, jejich charakteristiku a vlastnosti. Dále se zabývá popisem marketingu cestovního ruchu a vymezuje důležité pojmy související s ubytovacími službami, jakož i řízení obsazenosti a cenové politiky prostřednictvím Yield a Revenue managementu. Praktická část se věnuje určení ekonomické pozice podniku. K tomu jsou využity zejména statistické údaje a vlastní výpočty, grafy a tabulky a údaje získané z vlastního dotazníkového šetření mezi zákazníky, zaměstnanci a majitelem penzionu. Na základě výsledků dotazníkového šetření, vlastního pozorování a vývojových trendů jsou sestaveny vhodná návrhová řešení.
Marketing management ve vybraném hotelu
ŠALKOVÁ, Markéta
Tato práce obsahuje analýzu tržních podmínek a vnitřního prostředí hotelu Šumava ve Vyšším Brodě a návrh na zlepšení marketing managementu. Jedná se o zavedený hotel v atraktivní lokalitě v blízkosti hranic s Rakouskem a Lipenské přehrady. V teoretické části jsou zkoumány analytické nástroje, mezi které patří analýza situace a další podřazené analýzy, SWOT analýza, a metoda SERVQUAL. Práce ověřuje dvě hypotézy, že "Řízení hotelu o dané kapacitě nebude koncepční, ale nahodilé, a že hotel o dané kapacitě nebude sledovat vývoj trhu a dostatečně potřeby klientů." Ani jedna z těchto hypotéz se nepotvrdila. Návrh učiněný na základě provedené analýzy obsahuje z hlediska marketingové strategie změny v oblasti produktu, marketingové komunikace, distribuce a větší zaměření se na atraktivní cílový segment, což vyžaduje další a profesionálnější personální podporu. Kromě toho jsou předmětem návrhu i změny v oblasti finančního řízení.
Hodnocení poskytovaných služeb v maloobchodních prodejnách
BOLECH, Václav
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením poskytovaných služeb ve vybraných maloobchodech. V úvodní teoretické části této diplomové práce jsou vymezeny základní pojmy týkající se kvality služeb, spokojenosti zákazníka se službami, hodnocení služeb, pracovníků a maloobchodu. Dále pak marketingový výzkum, mystery shopping a také jsou specifikovány různé pohledy odlišných autorů na danou problematiku. Teoretická část plynule přechází do praktické části, ve které je využito teoretických poznatků k aplikaci na konkrétní podnik. Jsou hodnoceny maloobchodní prodejny zabývajícím se prodejem náramkových hodinek. Hodnocení je provedeno pomocí metody mystery shopping a je rozděleno na 4 samostatných kategorií. Po vyhodnocení jsou stanoveny závěry, návrhy a doporučení pro vybranou společnost. V neposlední řadě jsou potvrzeny nebo vyvráceny stanovené hypotézy.
Analýza poskytování služeb pro motoristy přes internet
GOTTVALD, Jiří
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu poskytování služeb pro motoristy přes internet. Cílem práce je popsat čtenáři, jak vybrané služby na internetu fungují a poté je mezi sebou porovnat metodou SERVQUAL.
Komparace ubytovacích zařízení na základě jednotné klasifikace
DEKRETOVÁ, Libuše
Bakalářská práce se orientuje na vývoj ubytovacích zařízeních. V teoretické části je popsána stručná historie a vývoj hotelnictví a klasifikace včetně jejích počátečních negativních ohlasů odborných organizací k harmonizaci evropských klasifikačních systémů. V praktické části jsou srovnány tři ubytovací zařízení podle aktuální klasifikace včetně kalkulace návrhů na zlepšení atraktivnosti jednotlivých zařízení. Této klasifikaci předcházela metoda pozorování, dotazníkové šetření a metoda Servqual, která porovnává nejen kvalitu vybraných služeb, ale také cenovou hladinu na zvoleném příkladu. Cílem této práce bylo hodnocení nabídky a poskytovaných služeb cestovního ruchu v ubytovacích zařízeních podle Oficiální jednotné klasifikace ubytovacích zařízení ČR 2010 ? 2012 a dalších pomocných metod k aktuálním potřebám trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.